Klacht: Nog steeds geen pakket tijdindicatie verstreken.

op 30 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag speciaal vrij genomen omdat mijn pakket tussen 11:30 – 13:30 bezorgd zou worden. Maar ter vergeefs heb ik mijn bestelling nog niet in ontvangst kunnen nemen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik een correcte tijdsindicatie ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 mei 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw de Haan,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat de bezorger uw zending niet binnen het aangegeven tijdvak heeft afgeleverd.

Helaas moet ik u er op wijzen dat de aflevertijdvakken op postnl.nl/ontvangen indicatief zijn. Door onder meer drukte en verstoringen op de afleverroute kan hier vanaf worden geweken. Mocht u hierdoor de bezorger missen, dan ontvangt u een kennisgeving. Hiermee kunt u zelf een alternatief aflevertijdvak of –locatie kiezen, dit kan ook een postkantoor zijn.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sdehaan