Klacht: Nog steeds geen ontvangen mobieltje na verkeerd adres te zijn gezonden

op 20 juni 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb begin Mei een kavel gekocht, een mobieltje. Het adres waarnaar het pakje is verzonden bestaat niet….door een IT-fout vertelde de helpdesk-medewerker.
Pakje is door POST-nl terug gezonden en door een medewerker van BVA zelfs ondertekent.
Dit was in de zelfde week nog.
Inmiddels heb ik al een aantal keren het juiste adres doorgegeven en zou de medewerker (steeds dezelfde) contact op nemen met de afdeling verzendingen.
Tot op heden nog steeds geen mobieltje!

Er zijn twee mogelijkheden: Ik ontvang het mobieltje alsnog (of krijg een track en trace code zodat ik het pakje kan volgen) of BVA stort het bedrag terug!

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

2 dagen geleden - Goedemorgen Adri-Jan, Bedankt voor uw bericht. Uw klacht is ook ontvangen door onze klantenservice. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van uw kavel nemen wij contact met u op. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Stan - BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht A3-jan

2 dagen geleden - Goedemorgen, Dit antwoord heb ik ook al meerdere keren ontvangen.....hiermee lijkt het alsof ik aan het lijntje gehouden wordt!

Alle klachten die gemeld zijn door A3-jan