Klacht: Nog steeds geen levering van bestelde producten ontvangen.

Patrick Bierbooms op 13 december 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 november hebben wij 2 matrassen en 4 nieuwe kussens besteld in de Beter Bed winkel in Amsterdam West. We hebben de bestelling in de winkel betaald want de producten waren op voorraad en zouden dan dinsdag geleverd kunnen worden. Tot op heden zijn de producten nog niet ontvangen. De afgelopen 1.5 week verschillende 6 keer gebeld met Beter Bed na veertig minuten in de wacht te hebben gestaan de verbinding verbroken. Ook via de app geprobeerd hier geen reactie op gekregen (alleen een automatische bericht). Ook een bericht naar de klantenservice via de mail en hier ook geen reactie op gekregen. Toen ben ik gister nogmaals naar de Beter Bed winkel in Amsterdam West gegaan. Hier kreeg ik te horen dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Dit gaat dus niet. Graag wil ik de order annuleren en het bedrag wat betaald is terug gestort zien krijgen, dit omdat er geen vertrouwen is in een goede afloop. (ook gezien de klachten regen op deze site) Ordernummer:12585862

Gewenste Oplossing:

De order annuleren en het betaalde bedrag terug te storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 13 december 2021 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Bierbooms