Klacht: Nog steeds geen geld retour

op 25 oktober 2011 over Senzcare in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 oktober jl meldt Senzcare het geld retour te storten voor de door ons geanuleerde rollator. De terugboeking stond gepland voor 14 oktober. We zijn ondertussen alweer ruim 1,5 week verder en nog staat het geld niet op de rekening.

Gewenste Oplossing:

Uiteraard met het geld op de rekening retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Senzcare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Senzcare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Senzcare

Heeft op 06 december 2011 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,
Helaas zijn er bij de verwerking van uw bestelling een aantal fouten gemaakt.
Enige tijd geleden al zijn deze gecorrigeerd. Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet, Senzcare.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke Koppers1