Klacht: nog steeds geen geld of reactie van canal digitaal.

op 20 oktober 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

na hier een klacht gedeponeerd te hebben op 10 oktober j,l.
met een reaktie op 11 oktober niks meer vernomen van canal digitaal. als zij zo met al hun klanten omgaan belachelijk en dat voor 29,50.
maar ondertussen heb ik mijn klacht maar bij de consumentenbond neergelegt, en het deed mij niet vreemd te horen dat er veel meer klachten zijn over canal digitaal.
ik wil na 3 maanden wachten toch eindelijk mijn 29,50 terug.

het zou ondertussen wel eens een bos bloemen en excuses bij mogen zitten en mijn 29,50 teruggestort.

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - Het spijt ons dat u wat langer heeft moeten wachten op uw terugstorting. Het desbetreffende bedrag is zoals aangegeven op een lijst geplaatst. Deze lijst wordt iedere maand afgewerkt zodat openstaande bedragen teruggestort worden. Het bedrag zal dus deze maand worden teruggestort. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht denjan74

6 jaren geleden - laat ik het zo zeggen eerst zien dan geloven dat zeiden jullie vorige maand namelijk ook al.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:12 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door denjan74