Klacht: Nog steeds geen folders

Y.v op 17 februari 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Ongeveer 2 weken geleden eindelijk iemand van spotta die me belde over mijn klacht maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen folders ontvangen 😬

Als ik elke week weer folders in de brievenbus heb liggen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 februari 2021 om 11:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw herhaalde melding met betrekking tot het niet ontvangen van het folderpakket in goede orde ontvangen.

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres toch niet goed verloopt. Vanzelfsprekend was het voornemen dat u de reclamefolders thuis had moeten ontvangen. Om die reden hebben wij uw melding opnieuw in behandeling genomen:

· De melding wordt doorgeven aan de afdeling bezorgen. Zij zullen in gesprek gaan met de bezorger van uw wijk en geven hem/haar een officiële waarschuwing.

· Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van 14 dagen is hersteld.

· Heeft u na de termijn van 14 dagen nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw geduld en begrip.

Alle klachten die gemeld zijn door Y.v