Klacht: Nog steeds de polo niet

op 27 juli 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 juni 2016 heb ik een poloshirt Lacoste besteld en betaald. Binnen 10 dagen zou ie geleverd worden. Na diverse emails zou ie op 15 juli verstuurd worden, daarna op 20 juli en nu op 27 juli nog steeds niets ontvangen maar ze reageren ook niet meer.

Gewenste Oplossing:

Als men de belofte nakomt en niet zich verbergt achter leveranciersproblemen want daar heb ik als klant niets mee te maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 09 augustus 2016 om 20:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 augustus 2016 om 20:21 geantwoord

Ik vind het nogal raar dat men nu de oplossing heeft na 4x eerder geklaagd te hebben. Mijn poloshirt kwam niet binnen de beloofde 7 tot 10 dagen maar 6 weken later, na mijn vakantie en na het goede weer. Nooit meer!

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Maas