Klacht: Nog nooit zo vaak bij de fietsenmaker geweest

op 28 januari 2011 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf het begin trapt de fiets door. Al twee verschillende fietsenmakers hebben getracht het probleem op te lossen, maar dit werkt steeds een paar weken en dan begint de ellende weer van vooraf aan.
Het is nu de tweede keer in een jaar tijd dat de teller/computer het van het ene op andere moment niet meer doet.
Bij de km beurten krijg ik steeds te horen dat de fiets te kort aan de oplader hangt. Terwijl de fiets zeker 128 uur van de 168 uur in de week aan oplader hangt. Ik kan op een dag maar soms 30 km fietsen (stand 3).
Aangezien ik ben overgestapt van de ene fietsenmaker naar de andere is de garantie ook vervallen.
Ik gebruik de de fiets 4 dagen in de week om van Zeist naar Utrecht te fietsen en weer terug.

Gewenste oplossing

Dat de fiets zodanig wordt gerepareerd dat ik de eerste drie maanden niet meer bij de fietsenmaker moet zijn.
Ik heb inmiddels geen vertrouwen meer in Batavus.
Ik kan Batavus hierzelf niet over benaderen, alleen via de dealer.

Alle klachten die gemeld zijn door ipigmans