Klacht: Nog nooit meegemaakt dit

op 24 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat een schofterige service. Pakket naar het buitenland verstuurd. Rolstoel voor een man die zijn been net is verloren. Post NL voert een verkeerd adres is het systeem. Wij hadden wel het juiste adres op de doos gezet het tel.nummer. Bezorger heeft niet gekeken en het pakket bij een afhaal locatie 35 min van adres afgeleverd. Justin van de klantendienst kon hier niks aan veranderen. ”wacht maar tot het pakketje terug komt” Een telefoontje naar de partner kon niet. Nu uren werk en vele kosten verder weigeren ze nu mijn verzendkosten te retourneren. Later nog domme vragen gehad van Monolito, Bram en Thomas. Ze vroegen om bewijs van de doos, heb het verstuurd om vervolges te zeggen ” je bent zelf verantwoordelijk voor wat wij op de doos zetten”

Verzendkosten terug gemaakte kosten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 juni 2021 om 14:25 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch in contact met u te komen, dit is helaas niet gelukt. Daarom reageer ik graag via deze weg op uw bericht.

Ik begrijp dat uw pakket door een fout van PostNL per abuis naar een verkeerd adres is verstuurd. Namens PostNL excuses, dit is natuurlijk een erg nare situatie en ik begrijp goed dat u hier boos over bent. Naar aanleiding van uw bericht heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat u inmiddels ook al via andere kanalen contact heeft gezocht met onze Klantenservice. Omdat wij uw klacht al in behandeling hebben genomen, sluit ik deze melding.

PostNL Klantenservice

Heeft op 24 juni 2021 om 14:43 geantwoord