Klacht: Nog niets ontvangen

op 02 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31/8/2011 Alcachofa de Laon (bestelnr. 812451‏)besteld en betaald, bevestigingsmail ontvangen met de toezegging dat het product binnen 15 werkdagen bezorgd zou zijn. Tot op heden nog niets ontvangen ! Op 27/9/2011 een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn product kan verwachten, hierop helaas ook geen antwoord

Gewenste Oplossing:

Op zeer korte termijn het product of het geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 04 oktober 2011 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Levering zal spoedig verwerkt worden door Selektvracht, wij hebben excuses gemaakt en een waardebon voor de vertraging en het ongemak aangeboden.

Heeft op 10 oktober 2011 om 06:55 geantwoord

Nette en snelle mail van Tommy Teleshopping gehad. Product aantal dagen later ontvangen. Bedankt !

Alle klachten die gemeld zijn door Christelkroes