Klacht: (Nog) Niet geleverd pakket

op 16 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou er tussen 11:00 en 15:00 uur een tweetal pakketten worden bezorgd. Na daar tot 19:00 uur op gewacht te hebben, telefonisch contact gezocht met de Klantenservice. Mevrouw A vertelde mij dat de chauffeur misschien nog moest vertrekken (?) en mocht dat niet het geval zijn, dat ik dan vandaag tussen 09:00 en 13:00 uur sowieso mijn pakketjes ontvang. Vanochtend de Track&Trace bekeken en nu is er opeens gister melding gemaakt van \”tijdelijke overmacht\” en is een bezorger vandaag weer (nog) niet vertrokken, terwijl ik gister al heb aangegeven dat ik de pakketjes echt vandaag nodig heb (voor een festival).

Wanneer de pakketjes vandaag voor 15:00 uur bezorgd worden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 september 2017 om 12:11 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend om te vernemen dat uw pakket zo vertraagd is. Gisteren is het helaas niet gelukt wegens overmacht het pakket bij u aan te bieden, op dit moment is de chauffeur ook nog niet aan het rijden. Gezien de verstreken tijd, is de kans groot dat er ook vandaag overmacht gescand zal moeten worden. Mijn excuses voor alle vertraging, ik ga hier in ieder geval melding van maken. Het kan zijn dat uw pakketje vandaag alsnog in levering gaat, hou dus voor alle zekerheid wel even de tracering in de gaten.

Vriendelijke groet,

Sanne