Klacht: Nog mijn geld niet terug gestort # boos

op 18 juni 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb in maart jl. een nonstopplayer besteld bij multimediaexpert via fb en betaald. Tot op heden niets ontvangen en al een x keer geld terug gevraagd maar nog steeds niets ontvangen.
Kreeg 12 juni wel antwoord op een mail dat ik het anders kwam halen.
Zie reactie van hun……

Beste,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.

Gezien de financiële omstandigheden kunnen wij u op dit moment helaas niet
tegemoet komen om uw betaling te retourneren.

Wij doen er alles aan om uw betaling z.s.m. te storten op uw bankrekening.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

MultiMediaExpert

————-
Maar ze zijn nog niet klaar met mij#boos

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrijf aangepakt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Svdg269