Klacht: Nog geen refund van betaling

op 03 mei 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 maart kastje besteld en betaald. Eind april mail ontvangen dat er niet geleverd zou worden en terugstorting plaats zou vinden. Tot op heden na diverse mails te hebben verstuurd geen reactie en geen refund. Het bedrijf lijkt tot op heden niet de juiste bedoeling te hebben gehad

Gewenste Oplossing:

Terugstorting van het betaalde bedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Bakker