Klacht: Nog geen oplossing !!

op 18 oktober 2011 over Pixmania in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pixmania in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixmania een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixmania

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

De vergoeding van de verzendkosten is op vrijdag 14 october bij de boekhouding aangevraagd, de klant heeft hierover een automatisch bericht ontvangen. De boekhouding heeft de overschrijving op 17 october gevalideerd, een bericht is ook hierover naar de klant gestuurd. Het bedrag van 26 euro zal in de loop van deze week op de rekening van de klant staan.

Heeft op 19 oktober 2011 om 08:14 geantwoord

Jammer dat deze berichten ons niet bereiken, en nu na de 2e klacht via deze site er wel geregeerd wordt.

Bericht van Cat122

6 jaren geleden - Ik vraag me af of de betaling inderdaad heeft plaatsgevonden? (zit met eenzelfde soort probleem met Pixmania)

Reactie van de melder van de klacht r.biesheuvel

6 jaren geleden - Dag cat 122 Je hebt helaas gelijk nog geen betaling en of mailtjes ontvangen van PIXMANIA !!!

Reactie van de melder van de klacht r.biesheuvel

6 jaren geleden - Hoera, vandaag de betaling ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.biesheuvel