Klacht: Nog geen lenzen geleverd gekregen.

op 11 oktober 2011 over onlinecontactlenses in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Ik heb 26-9-2011 lenzen besteld via de website, deze gelijk betaald via i-deal. Tot op heden heb ik mijn lenzen nog niet mogen ontvangen. Inmiddels heb ik een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Op de site staat aangegeven dat je de lenzen de volgende dag in huis hebt, helaas is dit bij mij niet het geval.

Dat ik de lenzen nog krijg en dat er op de site wordt aangegeven dat het langer kan duren, dat zij ze ook nog moeten bestellen ofzo. en anders stuur je de desbetreffende klant een mail met de reden waarom het langer duurt. Zo hoeft niet de klant over achteraan.!

Bericht van onlinecontactlenses

6 jaren geleden - Deze klacht is terecht , aangezien blijkt dat de order op een verkeerde status is terecht gekomen, waarvoor onze excuses. Wel jammer dat meteen hier een melding wordt gemaakt terwijl we de die email van u blijk net 1.5 uur geleden hebben ontvangen, echter is dat uiteraard uw goed recht. Wij gaan ervoor zorgen dat de lenzen alsnog zsm uw kant opkomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinecontactlenses in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Anke1987