Klacht: No show

op 22 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn DHL pakket zou vandaag tussen 9-18 uur afgeleverd worden. Aangezien er geen concreter tijdstip werd genoemd, betekent dit dat ik de hele dag thuis heb moeten zijn.
De DHL koerier is echter nooit verschenen, waardoor mijn dag thuis (geen boodschappen kunnen doen, niet kunnen werken, etc.) compleet zinloos is gebleken. Ook is het mij niet duidelijk wat er met het pakket is gebeurd en wanneer dit nu geleverd zal worden. Het is voor mij door werk- en prive verplichtingen niet mogelijk om nog een hele dag in afwachting thuis door te brengen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben enigszins tevreden als het mij duidelijk is waar het pakket gebleven is en er een concreet tijdstip wordt aangeboden om het alsnog te bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door RamonaMiddelkoop