Klacht: No show

op 22 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn DHL pakket zou vandaag tussen 9-18 uur afgeleverd worden. Aangezien er geen concreter tijdstip werd genoemd, betekent dit dat ik de hele dag thuis heb moeten zijn.
De DHL koerier is echter nooit verschenen, waardoor mijn dag thuis (geen boodschappen kunnen doen, niet kunnen werken, etc.) compleet zinloos is gebleken. Ook is het mij niet duidelijk wat er met het pakket is gebeurd en wanneer dit nu geleverd zal worden. Het is voor mij door werk- en prive verplichtingen niet mogelijk om nog een hele dag in afwachting thuis door te brengen.

Ik ben enigszins tevreden als het mij duidelijk is waar het pakket gebleven is en er een concreet tijdstip wordt aangeboden om het alsnog te bezorgen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:32 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door RamonaMiddelkoop