Klacht: NL51 DEUT 0265 2624 61

op 21 mei 2021 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onrechtmatige handelswijze, leugenaars, valselijk verkondigen dat je je VOG online kan betalen, maar in werkelijkheid doen ze een aanvraag en voor die aanvraag betaal je meer dan voor je VOG en dan moet je ook nog eens
je VOG betalen!!

Gewenste Oplossing:

Als het bankrekeningnummer geblokkeerd wordt! En ze boeten voor wat ze doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jla24