Klacht: NL000036407696 ligt meer dan 2 maanden bij postnl!

Abdel op 21 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte medewerker
Mijn bestelling ligt al meer dan 2 maanden bij postnl.
De uiterste bezorg datum is al voorbij.
Maar er staat ook geen nieuwe track datum bij de informatie.
Waar is het pakketje gebleven?
track nr : NL000036407696
bestelnr :3016237661984936

Met vriendelijke groet,
A.Ezzahi

Gewenste Oplossing:

De oplossing is dat mijn pakketje gewoon geleverd word.
En dat binnen normaal tijdsbestek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 juni 2022 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wat spijtig te lezen dat de naar u verstuurde zending niet is afgeleverd. Namens PostNL excuses, uiteraard is dit een nare situatie en ik kan mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent. Graag geef ik dan ook een toelichting.

Aangezien de post zonder barcode is verzonden, kan de status niet achterhaald worden omdat er geen administratie in het distributieproces bijgehouden wordt. Daarom is het ook niet mogelijk een onderzoek naar uw zending op te starten.

Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender en hier de melding aan door te geven dat u de zending niet heeft ontvangen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Abdel