Klacht: inloggen

op 16 januari 2010 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht

Heb sinds 9 november internet van Ziggo, maar kan niet inloggen op “Mijn Ziggo” om bijvoorbeeld mijn facturen op te halen. Ik heb al 5 maal gebeld met klantenservice maar krijg als antwoord er een storing is en mag het dan verder zelf uitzoeken.

Gewenste oplossing

Ik wil in kunnen loggen, en mijn facturen ophalen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ziggo in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht JK

8 jaren geleden - Als ik mijn ziggo emailadres rvandewetering@casema.nl op geef krijg ik de melding "wij hebben het hoofdaccount niet gevonden" als ik het adres die ik heb opgegeven bij de aanvraag van het abonnement info@carhvdw.nl opgeef gebeurt er niets. dit heb ik al talloze keren geprobeerd. Ik heb ook nooit een mijn Ziggo account kunnen aanmaken want als ik mijn klantenummer ingeef krijg ik de melding "er is al een account aangemaakt" U moet gewoon de 'mijn ziggo" account verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmaken met het klantennummer (10518143) of jullie doen dit en sturen mij de inlognaam en wachtwoord want die weet ik niet. Overigens heb ik gevraagt aan de klantenservice om de factuur op te sturen maar ook deze ontvang ik niet! vriendelijke groet, R. van de Wetering -------------------------------------------------------------------------------- Van: Ziggo Klantenservice [mailto:No-repLY@ziggo.nl] Verzonden: maandag 18 januari 2010 14:24 Aan: jim@carhvdw.nl Onderwerp: [REF:153902116498] Geachte heer/mevrouw van de Wetering, Naar aanleiding van uw klacht op klachtenoplossing.nl het volgende: U kunt mogelijk via de link: https://www.ziggo.nl/#account/vergetenuw gegevens (mijnziggo) opnieuw op laten sturen en dan trachten in te loggen. Er is thans een verstoring op de portal waarmee het inloggen niet lukt. Dit laatste geldt overigens niet altijd. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt om dit z.s.m. op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door JK