Klacht: Pluizen van de stoel bekleding.

op 06 oktober 2009 over Nissan in de categorie Automerken

Bovengenoemde auto is april 2008 geleverd door Auto Luxam te Maastricht.In november 2008 heb ik een klacht ingediend dat de bekleding van de chauffeurstoel pluizig werd. De bekleding is onder garantie vernieuwd. In september 2009 opnieuw klacht ingediend wegens het pluizig worden van de bekleding. Klacht is door Nissan Nederland afgewezen omdat dergelijke ervaringen bij hen onbekend zijn. Zij zeggen dat het pluizig worden het gevolg is van externe oorzaken omdat het probleem zich weer voordoet na een gelijke periode. Ik ben het daar niet mee eeens omdat ik de enige chauffeur van deze auto ben en ik soortgelijke klachten nooit eerder gehad heb bij ander merken auto. Volgens mij deugt de stof niet.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nissan in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Hallo meneer Stroom, Dat klinkt zeker vervelend. Kunt u uw VIN-nummer (voertuigidentificatienummer) plus contactgegevens (naam, e-mail, telefoonnummer) mailen naar socialmedia@nissan.nl? Dan neemt onze klantenservice contact met u op. Nissan Nederland werkt met een gecentraliseerde klantenservice, zij kijken of ze u van dienst kunnen zijn op basis van de opgevraagde gegevens. Hartelijke groet, Nissan Nederland ^DP

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nissan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Antoine Stroom