Klacht: nissan qashqai

op 09 december 2010 over Nissan in de categorie Automerken

mijn wagen was in april 3 jaar oud hij is altijd in onderhoud geweest bij DC berkel hellevoetsluis eerst rammelde mijn achterklep daar den ik driekeer voor terug geweest zij hadden dit opgelost doormiddel van een plakbandje aan de achterklepsluiting na weer terug gekomen te zijn kreeg ik een nieuw slot.het rammelde nog na eigen onderzoek bleek het de hoeden plank te zijn daar lag plastic op plastic te klapperen . toen kreeg ik te horen tweedagen voor mijn reis naar italy dat mijn versnellingsbak ophanging moest vervangen worden. verleden jaar begon het achter tebonken bij het rechter achter wiel daar ben ik drie maal voor terug geweest voor dat ik nieuwe achter vering kreeg want naderhand bleek dat het bij meerdere wagens voor kwam .Na een half jaar weer dat gebonk bij het rechter achterwiel de chef van de werk plaats constateerde het ook ik moest weer komen voor het na te kijken en gelijk weer repareren,tijdens de test rit na de reparatie zij de chef werk plaats naast mij zo meneer bontje dat is niet best er zit een trilling in uw aandrijfas die is instabiel die moet vervangen worden dat kost ongeveer 1200 euro.ik viel haas van mijn stoel ik mag toch wel verwachten dat zo’n as een jaar oftien minimaal meegaat.want inmiddels is wel mijn garantie vier maanden afgelopen. de chef zeg misschien heeft uw wel iets geraakt zonder dat uw dat weet, maar dat moet je zien want de aandrijfas zit in een koker en die is puntgaaf.Er is mij een coulance regeling aan geboden maar ik weet niet wat dat inhoudt.

Gewenste oplossing

ik vind dat ze het kosteloos moeten maken want je mag er toch van uit gaan dat nissan kwaliteit levert, ik heb inmiddels al drie nissans gehad en was van plan dit jaar een ander tekopen weer een qashqai maar als het zo moet gaan !!!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nissan in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Hallo meneer Waterbos, Dat klinkt zeker vervelend. Kunt u uw VIN-nummer (voertuigidentificatienummer) plus contactgegevens (naam, e-mail, telefoonnummer) mailen naar socialmedia@nissan.nl? Dan neemt onze klantenservice contact met u op. Nissan Nederland werkt met een gecentraliseerde klantenservice, zij kijken of ze u van dienst kunnen zijn op basis van de opgevraagde gegevens. Hartelijke groet, Nissan Nederland ^DP

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nissan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door waterbos