Klacht: Garantie

op 12 mei 2010 over Nissan in de categorie Automerken

Omschrijving klacht

Ik rijd sindskort een nieuwe Pixo ben verder zeer tevreden over de auto op een ding na. De service van Nissan Nederland. Direct na ophalen van de auto bij de dealer merkte ik na een paar dagen dat de auto erg trilde. Na contact met de dealer werd er gezegd dat hij uitgebalanceerd moest worden, maar er bleken echter 4 kromme velgen op te zitten. Er werd door de dealer een claim neergelegd voor garantie en ik krijg te horen dat het bij de afleverbeurt had moeten worden geconstateerd door de dealer en dat ik dus nu geen garantie meer heb.(Officiele brief van Nissan Nederland) Terwijl hiervan in de garantiebepalingen niets staat.

Gewenste oplossing

Als Nissan Nederland zijn verantwoording oppakt.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nissan in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Hallo,Dat klinkt zeker vervelend. Kunt u uw VIN-nummer (voertuigidentificatienummer) plus contactgegevens (naam, e-mail, telefoonnummer) mailen naar socialmedia@nissan.nl? Dan neemt onze klantenservice contact met u op.Nissan Nederland werkt met een gecentraliseerde klantenservice, zij kijken of ze u van dienst kunnen zijn op basis van de opgevraagde gegevens.Hartelijke groet, Nissan Nederland^DP

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nissan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door biwie