Klacht: Dhr Vleeshouwers

op 07 december 2010 over Nissan in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nav een actie van Nissan NL gebeld met de autobedrijf Hansen Venray. Daar was van de actie niets bekend. Vervolgens gebeld met auto Janssen Venlo, ook hier was van de Nissan actie niets bekend (dit zijn beide officiële Nissandealers). Maw worden de dealers ook op de hoogte gesteld van de acties? Ik krijg het gevoel dat je als koper van een gebruikte Nissan niet serieus genomen word door Nissan NL. Daar ik ook al 2 jaar problemen heb om een nieuwe Nissan Card te krijgen en ik nu na diverse telefoontjes 2 Nissan Cards heb, haha. Ik ben heel tevreden met mijn Primera 2.0 estate maar zeer ontevreden over Nissan Nederland. Dit is mijn tweede en waarschijnlijk laatste Nissan.

Gewenste oplossing

Heb al zelf voor winterbanden gezorgd, dus geen oplossing meer nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nissan in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nissan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Neske