Klacht: niks ontvangen ,geen reactie ,geen contact

op 14 juni 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een telefoonhoesje besteld .vandaag besteld morgen binnen .maar nee,nu 5 dagen later nog niet .op email zou binnen 24 uur gereageerd worden .maar alweer nee.helemaal niks .telefoninsch zou je wachttijd 2 minuten zijn maar alweer nee,open tot 5 uur .maar een bandje zegt we zijn gesloten of het nummer reageerd niet eens …dus al met ak nog helemaalniks gehoord of ontvangen ..zo boos kan ik daar om worden

Gewenste Oplossing:

allereesrt het betaalde hoesje eens ontvangen .
en even contact met uitleg ofzozou wel gepast zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door domingo10