Klacht: Niks meer via DHL, komen dagen weken te laat

op 30 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zit 28 mei de hele dag te wachten op mijn pakketje wat zou komen, bezorger was onderweg, einde van de dag kreeg ik een mail dat ze hopen het voor 3 juni te bezorgen, dit kan echt niet! Gaat iedere keer mis dagen en zelfs weken te laat!!! GLS en post NL bezorgen wel op tijd

Als DHL zijn afspraak na komt, of niemand meer besteld als de bezorging via DHL loopt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ik kijk graag met u mee wat hier de reden van kan zijn geweest. Heeft u voor mij de track en trace code van dit pakket? Op uw adres zie ik nog niets aangemeld staan namelijk.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

3 maanden geleden - Goedemiddag, het staat op Thomas Ettylaan 94. 6814JX Arnhem

3 maanden geleden - JJD000090797691600459045

Reactie van de melder van de klacht Croozer

3 maanden geleden - Graag een reactie!!!! U heeft nu alle benodigde gegevens en ik hoor wederom niks???????

DHL

Heeft op 30 mei 2020 om 12:30 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. In ons systeem is het pakket nog niet bekend. Waarschijnlijk heeft dit te maken met dat het pakket uit het buitenland lijkt te komen. Zelf heb ik alleen inzicht op zendingen binnen ons netwerk in Nederland en hier lijkt het pakket nog niet aangekomen. Ik adviseer u dan ook om hierover contact op te nemen met de verzender van uw pakket voor meer informatie. Zolang het pakket niet in Nederland is kan ik geen inschatting doen van wanneer wij kunnen leveren.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 01 juni 2020 om 08:49 geantwoord

Geen oplossing geboden, puur een nonsens verhaal!

Alle klachten die gemeld zijn door Croozer