Klacht: Niks geleverd en wel op status afgeleverd.

op 12 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden iets besteld.
Aangeven dat wij dat graag tussen 18.00 en 21.00 geleverd wouden hebben.
Ik ben beneden wat spullen aan het pakken. De bezorger van DHL komt er aan gereden.
Keer zijn bus om en rijd zo voor onze neus weg.
Hij had blijkbaar geen zin om 2 trappen op te lopen naar onze woning.
Dit is niet de eerste keer. Maar al de 6de keer dat ze zeggen geadresseerde niet thuis. Terwijl wij gewoon thuis waren.

Het pakket is weer niet afgeleverd!!!
Er staat wel afgeleverd geen briefje of iets. Niet op een ander nummer afgegeven. De webwinkel gebeld en die vinden de oplossing van DHL ook niet voldoende.
Vanmorgen nog contact gehad met DHL. En nu na 14.00 niet meer berijkbaar. En wij hebben niks binnen en wel een mooie rekening van de webwinkel. Bedankt DHL

Gewenste Oplossing:

Dat de pakketten geleverd worden.
Op de manier die in de over eenkomst staat
Van de web winkels.
En beter personeel aan nemen die hun werk wel serieus nemen. Ze zijn niet allemaal zo erg.
Maar de DHL bezorgers rond Druten zijn echt slecht.
Laat DHL met een perfecte oplossing komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 februari 2018 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Het spijt mij dat u hierdoor langer op uw pakket moet wachten.

Ik zet uw klacht door naar het depot waarvoor deze chauffeur rijdt, zodat hij of zij hierop wordt aangesproken.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 83sven