Klacht: Niks gekregen, afgrijselijke klantenservice

op 01 juni 2017 over Besteonderdelen.nl in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is afgeleverd bij een pakketpunt en door UPS meteen teruggestuurd naar de afzender zonder dat ik hier iets in had te zeggen. De klantenservice spreekt alleen Engels, terwijl het robot-menu op de telefoon Nederlands is. De emails krijg je ook in het Engels terug, als je uberhaupt al iets terugkrijgt. Als je een mail verstuurd krijg je een bevestiging van ontvangst in het Duits terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik ofwel mijn pakket voor het weekend heb, ofwel mijn geld terugkrijg. De leveringstijd van 5 dagen is ondertussen 11 dagen en ik heb nogsteeds geen zicht op wanneer ik mijn pakket krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Besteonderdelen.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Willempieces