Klacht: Niks bezorgd

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de afzender. De afzender van het pakket kan hiervoor met DHL een onderzoek starten om te onderzoeken of deze melding correct is en zo ja, waar uw pakket is geleverd. Hopelijk is op die manier uw pakket snel terecht!

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Brahim123