Klacht: Niks besteld wel incasso luxstyle

op 10 oktober 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan een jaar geleden kregen we een pakketje van luxstyle terwijl er niks besteld is.
Na meerdere brieven te hebben gekregen dat we moesten betalen een hele tijd stil geweest.
Tot vorige week een brief van directpay in de bus lag met hetzelfde nieuws.
Na onderzoek op internet naar luxstyle besloten om niks te betalen aangezien hier duizenden soortgerelateerde klachten over waren met dezelfde oplossing: niet betalen!

Gewenste Oplossing:

Als we geen incasso brieven krijgen en t dossier gesloten wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door arjan kreuzberg