Klacht: Niks aangekomen

Aghonim62 op 13 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dhl zegt dat mij pakketje is afgeleverd is met mijn laptop. Terwijl ik en me gezin thuis waren en niemand is gekomen en niemand tekende en we hebben ook geen briefje gehad van waar mijn pakketje is.

Ik ben tevreden als ik me laptop krijg en graag snel want ik hem nodig voor me opleiding.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 december 2019 om 15:05 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat u na het verzenden van uw e-mail inmiddels telefonisch contact met ons heeft gehad over deze zending. Ik ga er dan ook vanuit dat uw vraag is beantwoord. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
DHL Parcel Webcare

Aghonim62

Heeft op 14 december 2019 om 11:49 geantwoord

Ik heb 2 keer contact opgenomen met dhl en nu ook met de afzender en elk keer hoor ik een andere verhaal van de medewerkers bij dhl voor eerst was het niet geleverd omdat dhl niet mag bezorgen na 22'00 volgens de gemeente en de andere medewerker zei het is geleverd en dat ik met de afzender moet gaan bellen. Na dat zegt de afzender dat ze een onderzoek gaan starten en het duurt tot de volgende donderdag dus een week later. Ik wil graag een goed oplossing. Want als ik nu een week wacht op me bestelling die ik zsm mogelijk nodig heb voor me opleiding dan kon ik hem via een buitenlands site bestellen die daar goedkoper was als ik uiteindelijk toch meer dan een week ga wachten voor mijn bestelling

Alle klachten die gemeld zijn door Aghonim62