Klacht: Nike air max thea nude

op 10 mei 2017 over Nike in de categorie Sportmerken

Ik heb deze schoenen in december gekocht en heb deze voor het eerst de afgelopen maand aangetrokken. Echter, ieder keer nadat ik deze aantrok kreeg ik binnen een uurtje al blaren en wonden op de achterkant van mijn voeten. In de eerste instantie dacht ik dat ik er nog op moest uitlopen. Echter, dit heb ik voldoende gedaan en mijn klachten blijven aanhouden. Ook dacht ik dat dit een wat persoonsgebonden klacht zou kunnen zijn. Echter, mijn zusje die dezelfde schoenen (in bordeaux) al langer heeft, heeft dezelfde klachten. Ik kan niet de hele dag op deze schoenen lopen en heb pijn bij het lopen. Ook kan ik de schoenen niet aantrekken zonder pleister op de achterkant van mijn voeten te plakken. Dit vind ik heel vervelend. Bij Adidas originals die ik voorheen altijd droeg, heb ik hier nooit last van gehad.

Als ik een andere schoenen van Nike die wat fijner zullen lopen krijg of (een gedeelte) van mijn geld terug krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gamzekokten