Klacht: Nieuwe schoenen zijn beschadigd

op 11 augustus 2020 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb op 27/07/2020 een nieuwe paar fila schoenen besteld. Voor 50% korting. Die zijn 29/07/2020 ongeveer bezorgd. Helaas na de bezorging zag ik meteen dat ze lelijk afgewerkt zijn en er best wat beschadigingen op zitten. En ook zwarte vlekjes op witte schoenen.
Meteen contact gezocht met Footlocker waarop ik echt heel wat mailtjes door heb gestuurd. Ze reageren gewoon bijna niet tot aan 2 dagen geleden. Verschillende mensen van Footlocker behandelen mijn mailtje. De een bied 10% korting aan. En de ander 20% korting waarop ik binnen 2 maanden nieuwe schoenen moet kopen en alleen online kan verzilveren. Hiermee ga ik absoluut niet mee akkoord. Ik kan ze ook niet retour sturen want dan moet ik nu €70 betalen inplaats van €50. Ze zijn ineens omhoog gegaan! Ik hoop dat jullie hier wel wat mee gaan doen!

Ik ben pas tevreden als ik een nieuwe onbeschadigd paar krijg. Of dat ik deze retour mag sturen en een nieuwe mag bestellen maar wel voor dezelfde prijs en niet ineens €20 bovenop.

Hopelijk doen jullie hier wat aan!
Van andere klachten heb ik helaas nooit wat gehoord.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shelleymeijer