Klacht: Nieuwe overeen komst

op 07 februari 2020 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik heb al een overeenkomst met Oxxio tm November 2020. Na wat strubbelingen heeft een van de medewerkers mij een nieuw stoom en gas aanbod gedaan uit coelacanths. Dit aan bod was inderdaad de moeite waard om hier op in te gaan. Dat heb ik ook gedaan en per mail bevestigd. Er is opnieuw contact met mij opgenomen, u heeft nog een contract dus gaat het voorstel wat onze medewerker heeft gedaan niet door. (Punt) alle contacten en de mails zijn weggehaald en verbroken.
Maar als je met drie medewerker mailt drie verschillende antwoorden, de een mooier als de ander.

Het voorstel van Oxxio was, zij vinden mij super leuk en willen dat ik blijft. ik wil het contract krijgen wat ze me aanbieden voor een jaar. Stoom €0,21332 en gas € 0,77328

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

7 maanden geleden - Beste,Wat vervelend om te lezen dat het contract dat u bent aangegaan niet opgestart is. Graag zoek ik voor u uit wat er precies mis is gegaan en bied ik u een passende oplossing aan.Zoals mijn collega op 06-02-2020 bevestigd heeft is er niks te vinden over een nieuw contract. Ik wil u verzoeken om antwoord te geven op onderstaande vragen zodat ik een beter beeld heb van de situatie:- Hoe is het contract aangeboden? Bent u gebeld, heeft u zelf gebeld, heeft u gechat of is er naar u gemaild. - Weet u nog met welke medewerker u gesproken heeft? - Wanneer is er contact geweest over het nieuwe contract?Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet, Joey, Oxxio Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 20 mei 2020 om 10:52 geantwoord

Beste heer of mevrouw,

Ik zag dat deze klacht nog openstond. Bent u inmiddels al geholpen? Zo niet, dan horen we het graag. Mocht u nog andere vragen voor ons hebben mag u deze uiteraard ook gewoon nog even aan ons stellen. We zitten voor u klaar.

Mitchel, Oxxio Webcare

Heeft op 20 mei 2020 om 11:08 geantwoord

Vanaf februari 2020 geen antwoord meer gehag

Bericht van Oxxio

4 maanden geleden - Beste heer of mevrouw,Mijn collega had in februari een reactie geplaatst op de klacht maar nog geen antwoord van u vernomen.Ik zal zijn reactie nogmaals plaatsen:Wat vervelend om te lezen dat het contract dat u bent aangegaan niet opgestart is. Graag zoek ik voor u uit wat er precies mis is gegaan en bied ik u een passende oplossing aan.Zoals mijn collega op 06-02-2020 bevestigd heeft is er niks te vinden over een nieuw contract. Ik wil u verzoeken om antwoord te geven op onderstaande vragen zodat ik een beter beeld heb van de situatie:- Hoe is het contract aangeboden? Bent u gebeld, heeft u zelf gebeld, heeft u gechat of is er naar u gemaild. - Weet u nog met welke medewerker u gesproken heeft? - Wanneer is er contact geweest over het nieuwe contract?Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Meer39