Klacht: nieuwe manier van terreur

op 04 maart 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Op klacht.nl word gevraagd geen onfatsoenlijk taal of woorden te gebruiken .
Maar hoe moet men tegenover een bedrijf gaan staan dat geen enkele vorm van rantsoen meer heeft .
Ze liegen, bedriegen , manipuleren , verdraaien de zaak en STELEN en terroriseren hun klanten .
En dan nemen ze het hun klanten kwalijk als deze niet positief op hun gedrag reageren .
Ze schrijven steeds dat mensen maar een klacht moeten indienen bij het KIFID
In een van de laatste gesprekken ? die ik met hen had werd mij letterlijk gezegd u dreigt dat u naar het KIFID gaat .
Ze luisteren daar in Den Bosch niet of hebben dollars in hun oren .
Ik heb hen verteld dat ik niet naar het KIFID ga schrijven .
omdat ze dit te graag willen en dan vertrouw ik het niet meer .
Wat ik deze firma heb gemeld is dat ik de zaak 100% door reken en dan naar de rechtbank ga .
Verder leg ik de zaak bij de AFM daar deze de vergunning heeft verstrekt aan deze firma .
En om dan te pesten heeft deze firma weer iets nieuws bedacht was mijn primeline krediet kaart 2008 door mij geblokkeerd omdat ik van deze firma af wilden .
Kreeg ik in 2011 een kredietkaart van laser en ik domme oen had het niet in de gaten .
En nam geld op met deze krediet kaart dom dom maar 2012 kreeg ik ineens weer overzichten toe gestuurd van laser met vreemde getale .
in 2013 werd deze kredietkaart geblokkeerd maar ik kon gewoon het rekening overzicht inzien .
Eind 2015 kon ik ineens niet meer bij mijn rekening overzicht voor de derde keer .
Dus maar bellen met die personages in Den Bosch was mijn schuld ik had de verkeerde internet browser .
Bleek onwaar verhaal want ze hadden mijn rekening geblokkeerd die al geblokkeerd was .
Met veel moeiten kon ik dan in januari een nieuw wachtwoord instellen maar niet voor lang slechts een keer kon ik mijn rekening overzicht inzien .
en anderhalve week later is mijn rekenoverzicht weer geblokkeerd .
Maar weer bellen met die personages van laser 0,35 cent waar ze waarschijnlijk ook aan verdienen gaan ze het weer uitzoeken .
Ik heb het uit gezocht en mijn stelling ten aanzien van dit bedrijf is niet veranderd zelfs bevestigt .
Want wat ze met mij in de 15 jaar dat ik zogenaamd klant bij hen ben hebben geflikt .
Zullen ze wel bij al hun klanten hebben gedaan in plaats van 2% 1,992% aftellen
En in plaats van 3% 1,9973% en dat heet dan klanten binding .
Ik noem dit simpelweg oplichting .
En ik raad iedereen aan eens goed naar hun rekening overzicht te kijken .
En dan komt men tot de slotsom dat bij primeline en laser en aanverwanten . 2.516,61 + 35,05 – 1,992% = 50,82 gelijk staat met
de rekensom 2.516,61 + 35,05 – 2% = 51.03 maar volgens mij is dit niet het geval .
En ze kunnen doe wat ze willen ik heb mijn tanden in primeline gezet En ik laat niet los tot de laatste steen boven water is .
Dat ik nog steeds betaal aan dit stel oplichters is om dat ik anders wan betaler zou worden en primeline en laser dan de wet aan hun kant hebben staan . belachelijk maar waar .
En nog een keer roep ik mensen op stuur mij een aan u zelf geadresseerden envelop of een email aders en ik schrijf u hoe u kunt beginnen met het uitrekenen van de overzichten die u bij primeline of aanverwanten moet opvragen .
Dit uitrekenen is veel werk en moet vooral rustig gedaan worden anders maakt men fouten .
Maar dan zult ook u tot de slotsom komen dat ze niet kunnen rekenen in Den Bosch ten nadelen van hun klanten .
Dus nog een keer J.W.Duijmelings Bij de populieren 8 5701 WX Helmond .
Want dit bedrijf moet kost wat kost zijn vergunning verliezen anders blijven ze door gaan met hun oplichters praktijken .
En ik zeg nog een keer openlijk als dit stel oplichters vind dat ze geen oplichters zijn het staat hen vrij mij aan te klagen voor smaad .

De dag dat ik mijn tanden uit primeline kan halen ook al duurt dit nog wel even .

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:13 geantwoord

Geachte heer Duijmelings,
Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven.
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet