Klacht: Nieuwe klant geen signaal tv

op 06 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben sinds 1 juli klant bij Tele2.
In de avond kreeg ik fiat om alles te installeren. Met als resultaat dat ik op m\’n tv geen signaal ontving. 2 juli gebeld, daar kreeg ik te horen dat ik een oude adapter heb, deze is vandaag (6 juli) vervangen. Direct de nieuwe adapter in gebruik genomen, nog steeds geen signaal. Gelijk gebeld, alle kabels getest. Ik kreeg het advies om m\’n modem in de meterkast te zetten. M\’n modem verplaatst, hier ontvang ik ook geen signaal. Wederom gebeld, weer alles getest, in m\’n meterkast ontvang ik ook geen internet. Ik werd doorverbonden naar de afdeling monteurs. Uiteindelijk staat er voor maandag! middag een afspraak met een monteur gepland. De reden: ze hebben het druk!

Naar mijn weten behoor je als nieuwe klant zo snel mogelijk geholpen te worden. Als maandag de monteur is geweest, en alles doet het. Heb ik 10! dagen niet fatsoenlijk tv kunnen kijken.

Ik ben pas tevreden, als ik op kort termijn, fatsoenlijk tv kan kijken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Waardijk