Klacht: nieuwe kast gekocht… past t niet!!!

op 20 oktober 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week zaterdag hebben we een nieuwe kast gekocht bij leenbakker in deventer, komen we thuis zetten we de kast in elkaar is die zo schreef als wat en past die niet op de normale manier ( dat die een beetje recht zit) dicht is toch te gek voor woorden!! gebeld maar ze komen niet kijken want ze dan moeten ze dat bij iedere klant doen… dus zegt al genoeg over de produkten!!! en moesten we maar even komen kijken hoe je een kast in elkaar moet zetten… WE ZIJN NIET ACHTERLIJK!!! en anders ff terugkomen met de kast jaja die zet ik ook zo ff weer in de auto
Lekkere klantvriendelijkheid!!! NIET DUS

Gewenste oplossing

Een nieuwe kast die door leenbakker in elkaar gezet wordt!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mel1982