Klacht: Nieuwe “dienst” Vodafone

op 13 juli 2017 over KlachtenKompas in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

inkomende gesprekken worden niet herkend op IPhone en omdat Vodafone een nieuwe dienst heeft met bellen via 4G. Wil je dit uitzetten wordt je van het kastje naar de muur gestuurd!!!! Eerst 1200 daarna 1330 daarna moet je dat eens eerst proberen, daarna terugbellen, oh nee toch het andere nummer. Om gek van te worden

Gewenste Oplossing:

Wanneer die "dienst" uitgezet wordt zonder dat ik stad en land af moet bellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KlachtenKompas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KlachtenKompas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VLicht