Klacht: Nieuwe bezorgtijd pakket

op 08 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou dinsdag bezorgd worden. Ik was toen echter niet thuis en heb van tevoren aangegeven dat ik het pakket vanavond (donderdagavond 7 juni) tussen 18.00uur en 21.00uur wilde ontvangen. Het is inmiddels 21.00uur geweest en ik heb mijn pakket nog niet. Het is mij nu onduidelijk wanneer het bezorgd wordt omdat de trakctrace dit niet meer update?

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat mijn pakket morgen tussen 11 en 15.00uur bezorgd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2018 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Maas,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending betreft een zending via DHL Express. Voor zover ik deze in kan zien gaat deze vandaag weer in levering. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mijn collega's van DHL Express. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer: 088 055 2000.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maartje93