Klacht: nieuwe abonnee/geen krant

op 30 september 2011 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Het Parool in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Het Parool een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Het Parool

Heeft op 05 maart 2012 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het spijt me te horen van uw klacht. Onze excuses dat hier niet eerder op is gereageerd. Klacht.NL is geen eigendom van Het Parool, maar een extern bedrijf. Zodoende kunnen wij spoedige afhandeling via dit kanaal helaas niet garanderen.

In het vervolg kunt u het best direct met onze klantenservice contact opnemen, te bereiken tijdens kantooruren op 020 558 4402, of per e-mail op administratie@parool.nl. Om u tegemoet te komen zorg ervoor dat de twee gemiste kranten worden teruggestort op uw rekening. Met vriendelijke groet, Webcare Het Parool

Alle klachten die gemeld zijn door maxhavelaar