Klacht: nieuw toestel werkt niet

op 22 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Omdat mijn contract verlengd kon worden heb ik een nieuw toestel besteld. De samsung Galaxy S2 op 6-10-2011. De levering zou binnen 24 gedaan worden. Als ik vervolgens op 7-10-11 bel krijg ik te horen dat het toestel niet op voorraad is. Het zal onbekend zijn wanneer die binnen is. Uiteindelijk wordt het toestel op 12-10-11 geleverd. Wat blijkt mijn toestel werkt niet. Op het moment dat ik uitbel hoor ik niets. Opnieuw bellen met Vodafone. Deze sturen mij door naar de dichtsbijzijnde winkel van Vodafone. Ik daar op 13-10-11 naar toe, krijg ik te horen wat ik daar in godsnaam kom doen. Opnieuw bellen naar Vodafone. Deze geven mij aan dat ik nooit naar de winkel had moeten gaan, maar het pakket terug had moeten sturen. Dit dan ook diezelfde dag gedaan. Nu vandaag 20-10-11 maar weer eens gebeld wanneer het toestel dan wel geleverd wordt. Weet meneer mij te vertellen dat ie de 17de al binnen was, maar dat ik zelf had moeten bellen voor het toesturen van een nieuw toestel! Dit is mij nooit verteld! Kortom als ik nooit had gebeld, had ik nooit een nieuw toestel gekregen! Ik ben echt zeer zeer teleurgesteld in deze klantenservice.

vergoeding van het een of het ander!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 02 november 2011 om 12:39 geantwoord

Vodafone Webcare heeft een e-mail gestuurd met een uitleg.

Alle klachten die gemeld zijn door laaldering