Klacht: niets ontvangen

op 11 september 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

ze zegen dat ik van Sana Pura bv Priemium Garcinia extract
heb ontvangen

maar ik heb niets bestelt een ook niets ontvangen
nu hebben ze een centraal invorderings bureau ingeschakeld

en dat ik binnen 5 dagen moet betallen
maar ik heb niets dus hoef ik toch ook niet betalen

ik probeer Sana Pura bv te bellen maar krijg daar niets te pakken

help help

dat ik het niet hoef te betalen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht brenda van driel

4 maanden geleden - ik hoop dat er zo een oplossing voor komt

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 11 september 2017 om 13:04 geantwoord

Beste Brenda,

Je geeft aan dat je nooit een bestelling hebt geplaatst, geen e-mail bevestigingen of factuur te hebben gekregen en nooit het product te hebben ontvangen. Dan lijkt het er op dat er misbruik is gemaakt van je persoonsgegevens. Billink heeft deze gegevens ontvangen, mogelijk zijn ze door een derde zijn gebruikt bij het plaatsen van een bestelling. Het opzettelijk misbruiken van persoonsgegevens heet Identiteitsfraude en is strafbaar!

Het is daarom erg belangrijk om een aantal stappen te ondernemen, waaronder het doen van aangifte bij de politie en het melden van melden van Identiteitsfraude bij het Centraal Meldpunt Identiteitsfraude- en fouten (CMI).

Wij sturen je per e-mail alle informatie toe. Wij zullen het incassobureau vragen om het incassodossier twee weken in de wacht te zetten. Dat betekent dat zij je tot 25 september niet meer zullen benaderen. Wij ontvangen graag voor 25 september een kopie van je aangifte via info@billink.nl. Deze hebben wij nodig om een officiële fraude melding te maken bij onze fraude afdeling en de melding te onderzoeken. In bepaalde gevallen doet Billink ook zelf aangifte van Identiteitsfraude.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je hierover nog vragen hebben, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@billink.nl of 010 - 41 41 473.

Vriendelijke groet,
Team Billink

Heeft op 16 september 2017 om 08:19 geantwoord

Ik zal mog een mail van jullievkrijgen die hebbbik nooit gehad en aan giften bij de poltie is niet te doen

Bericht van Billink

3 maanden geleden - Beste Brenda, Vreemd dat je de e-mail met uitleg over Identiteitsfraude niet hebt ontvangen. Deze hebben wij op 11 september verstuurd naar het e-mailadres dat je bij dit bericht hebt ingevuld. Voor de zekerheid hebben wij hem nogmaals aan je verzonden. Het doen van aangifte bij de Politie is niet prettig, maar in het geval van Identiteitsfraude wel noodzakelijk. Wanneer wij een kopie van de aangifte ontvangen, kunnen wij hiervan een officiële fraude melding maken. Mocht je hierover nog vragen hebben, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@billink.nl of 010 - 41 41 473. Vriendelijke groet, Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door brenda van driel