Klacht: niets ontvangen

op 25 maart 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg via Billink factuur voor niet geleverde goederen van Sanapura.
Ga echt niet over tot betaling.
U zult eerst met Sanapura contact moeten opnemen. Vraag me af waar het fout zit. Bij Billink of Sanapura. Maar goed dat zoeken jullie zelf maar uit.
Ik betaal niets. Indien nodig schakel ik een advocaat in.
Gelieve geen facturen of mails meer te sturen

Gewenste Oplossing:

Niet.
Hier klopt iets net.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ingeborg,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.
Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door IngeborgH7