Klacht: Niets gratis

op 11 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Zoals de klachten die ik hier lees is het mij ook vergaan.
Met name het gratis 10 dagen proberen, zoals ze zeggen meerdere malen verzocht tot betalen (wat dus niet zo is) EN IK VOEL ME ECHT DUBBEL EN DWARS IN DE MALING GENOMEN VOOR ROTZOOI WAT NIET WERKT. Ik weiger te betalen maar vraag me af of meer mensen hun poot stijf houden. Weet iemand de gevolgen of verdere stappen van Bralex/ Billink?

Als deze manier van "verkoop"(lees oplichting) gestopt wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste M. Katuin, Wat jammer dat u onze aanbieding verkeerd heeft begrepen. U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Op de 10de dag dient u zelf een keuze te maken. 1) U besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur. 2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen, dit kan natuurlijk. Dan kunt het geopende pakket retourneren en dient u ervoor te zorgen dat het geopende pakket uiterlijk op de 14de dag bij onze webshop te zijn gearriveerd. Uiteraard zullen wij, indien u binnen dit termijn zich bevindt de factuur crediteren. Voor gesloten verpakkingen gelden de regels; 14 dagen kunt u zich herroepen en dan dient er voor te zorgen om het pakket binnen 14 dagen bij ons te laten arriveren. Vergeet daarnaast niet dat onze aanbieding zeer uniek is en het bijzondere aan onze actie is nu juist dat u het mag testen. Normaal gesproken kunt u niet testen omwille van hygiënische redenen bij supplementen. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Laura

Alle klachten die gemeld zijn door MMK75