Klacht: niets geleverd op afgesproken dag

op 09 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ze zouden mijn artikel vandaag tussen 14 en 16.30 leveren. Bij volgen levering stond vertraging word zo spoedig mogelijk bezorgd. Net staat er helaas hebben we u gemist. Gvd zit al heel de dag te wachten. Dit is niet de eerste keer. Ben helemaal klaar met jullie. Nooit meer iets bestellen wat door jullie bezorgd word. K bedrijf

Doen wat je beloofd

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Leijten, Uit uw bericht begrijp ik dat u de bezorger bent misgelopen, terwijl u de hele dag thuis bent gebleven om op uw pakket te wachten. Ik betreur dit te lezen en begrijp dat dit de nodige frustratie met zich meebrengt. Ik heb uw adresgegevens in mijn systeem opgezocht en zie dat er op 4 december een soortgelijke klacht is aangemaakt. Mag ik ervan uit gaan dat dit hetzelfde pakketje betreft? Zo niet, dan zien we graag de barcode van deze zending tegemoet en wil ik u vragen of u een kennisgeving in de brievenbus heeft ontvangen. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 13:29 geantwoord

Geachte mevrouw Leijten,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerda1leijten