Klacht: Niets geleverd

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op dit 5 juli een mail ontvangen dat dhl mijn pakket tussen 2 en 18 u zou bezorgen.
Geen pakket gehad…Heb met dhl gebeld en kreeg erg kort te horen ze zijn wel geweest om 5 voor 2 er was niemand er zit een brief in de bus.
Echter was ik wel thuis en had geen briefje in mn bus. Samen met de dame van dhl een vervolgafspraak gemaakt voor woensdag 6 juli tussen 11 en 15 uur bij de buren.
Toen ik thuis kwam Geen pakket….Wel een briefje dat de buren niet thuis waren.
Donderdag tussen 2 en 18 uur zouden ze het pakket opnieuw aanbieden…U raad het al geen pakket. Wel kreeg ik om 17.45 u een mail dat dhl tussen 18 en 21 uur zou komen. GEEN DHL!!!
Volgende morgen weer met klantenservice gebeld. En erg boos gedaan ….Deze dame kon niets voor me betekenen en geen contact zoeken met chauffeur. Ze zei dat het pakket savonds tussen 18 en 21 uur bij de buren werd geleverd. Ik ben die avond niet thuis!!! Ik wil graag mijn pakket voor 12 uur!!! Dit kon niet…..Ik heb gevraagd of ik een leidinggevende kon spreken..kon niet volgens de dame BEN HEEL BOOS EN HEB DE HOORN OP DE HAAK GEGOOID!!!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket voor 12 uur bezorgd worden en excuses krijg...schandalig! Heb 2 middagen en 1 avond voor jan ....zitten wachten en nog niets ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Allereerst excuses voor mijn late reactie. Enorm vervelend dat u zoveel ongemak heeft ervaren met deze bezorging. Mijn excuses dat u voor niks gewacht heeft en dat u ook nog eens langer op uw pakket heeft moeten wachten. Volgens mijn gegevens heeft u uw pakket die dag ontvangen, helaas niet voor 12.00 uur maar in de avond.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Beek i