Klacht: Niets besteld, wel factuur

op 15 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdagavond ontving ik een mail dat ik iets besteld zou hebben bij Fat Burner Ultra. Direct een mail gestuurd naar ‘info@fatburnerultra.com’ dat ik niets besteld had en ook niets wens te ontvangen. Vandaag ontvang ik een mail van Billink met factuur voor € 79,95. Gebeld met Billink en de medewerker meldde mij dat een collega van hem een mail met retourinstructie had gestuurd, deze staat noch in mijn inbox noch in mijn spambox. Mail is opnieuw opgestuurd. Daarin lees ik dat ik mocht ik willen retourneren ik toch verzendkosten moet betalen voor het terugsturen.

Gewenste Oplossing:

Niets ontvangen omdat ik niets besteld heb en geen kosten betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marianne,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door MV61