Klacht: niets besteld wel factuur ontvangen van € 79,75

op 12 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Niets besteld bij FatBurnerUltra, wel een ‘proefpakket’ ontvangen voor een bedrag van € 79,95. Pakketje per gelijke post geretourneerd naar het door de afzender opgegeven retouradres. Billink is verantwoordelijk voor het incassoproces. Bij nader inzien is de website van FatBurnerUltra gezien opzet en inhoud een schoolvoorbeeld van internetoplichting. Zoekopdracht in google leert ons voldoende.

Rectificatie ontvangen factuur.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:45 geantwoord

Beste Elizabeth,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva