Klacht: Niet zoals verwacht. Slechte kwaliteit.

op 02 mei 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in januari 2017 een bed besteld en dat bed hebben we kunnen ophalen in april. Daar zat het hoofdbord niet bij, die kwam twee weken later. Nou is het zo dat de twee onder boxen niet aansluiten, en dat het hoofdbord niet goed is. Ze hebben de gaten verkeerd geboord, waardoor het niet bevestigd kan worden. Vandaag zijn er twee monteurs langs geweest, die alleen maar Turks aan het praten waren, wat wij dus niet verstonden… en ze hebben het opgelost met een paar schroefjes. Wat niet de bedoeling was uiteraard, er horen bouten in! Het hoofd bord is niet stabiel en dit is gewoon niet de manier om het op te lossen. Echt vreselijk onbeschoft!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als zij het bed komen ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. R. Westerhof