Klacht: Niet willen oplossen betalingsachterstand

op 17 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Na contact gehad te hebben met de GGN weigeren deze een betalingsregeling te treffen.
Door DUO is er een hoofdsom van 3247.67 overgedragen aan GGN, hiervan is reeds 1769,16 betaald.
Nu zijn er buiten proportionele kosten bijgekomen op het dossier en is het openstaande bedrag opgelopen tot ruimschoots meer dan de originele hoofdsom namelijk 3690,41.

Ze weigeren in gesprek te gaan of een oplossing te vinden die reëel is, momenteel heb ik eenmalig een bedrag van 175 euro ter beschikking om dit op te kunnen lossen, hiermee is de hoofdsom die zijn hebben ontvangen van DUO ruimschoots voldaan.

Wanneer zij akkoord gaan met finale kwijting over +- 60% van de nu nog openstaande som en zij de dossiers sluiten na overmaken van bovengenoemd bedrag.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 juli 2017 om 10:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Inzake Dienst Uitvoering Onderwijs willen wij zeker met u meekijken naar een betalingsregeling. Dit houdt echter wel in dat de gehele vordering inclusief de bijgekomen kosten voldaan dienen te worden. U geeft aan een voorstel tegen finale kwijting te hebben ingediend. Wij kunnen u niet verder helpen, omdat Dienst Uitvoering Onderwijs geen akkoord geeft op betalingen tegen finale kwijting.

GGN mastering credit

Heeft op 19 juli 2017 om 19:19 geantwoord

Het betreft ook geen finale kwijting over het bedrag dat u moet vorderen van DUO, het betreft finale kwijting over de excessieve kosten die GGN in rekening heeft gebracht. Als akkoord word gegaan met mijn voorstel dan is de hoofdsom van DUO namelijk in zn geheel voldaan. Zoals in klacht bovenstaand ook staat beschreven!

Alle klachten die gemeld zijn door Hallo987