Klacht: niet willen bezorgen

op 28 juni 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen stond de bezorger voor de deur, maar liep al weg voordat ik bij de voordeur was. Ik riep hem, zag hem achter de schutting staan, maar hij kwam niet. Ik zei dat ik hem zag staan en toen klikte hij heel snel op het pakket en kwam teruglopen met de mededeling dat hij het pakketje helaas niet meer kon bezorgen omdat hij er nu al op geklikt had en ik het bij het depot moest afhalen. Alles staat op beeld en je ziet het hem zo doen. Telefonisch niet te bereiken. Vreselijk bedrijf DPD, dit is nu de vierde keer dat zij niet willen bezorgen. Ik heb ze drie keer kunnen aanspreken, maar weigeren het pakketje af te geven, terwijl ik gewoon thuis was. Ze zijn ook altijd onvriendelijk. Met andere bezorgdiensten hebben wij deze problemen niet en we bestellen erg veel via internet.

Gewenste Oplossing:

Als zij gewoon hun werk doen en pakketten afleveren als je thuis bent. En niet zo vreselijk onaardig zijn en uitstralen dat ze hun werk vreselijk vinden. Volgens mij worden zij op deze instelling geselecteerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 29 juni 2019 om 18:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Paulien,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet helemaal goed is verlopen.

Ik kan via jouw adres niet achterhalen om welk pakketnummer dit gaat.
We willen jouw klacht toch wel graag in behandeling nemen, zodat wij de desbetreffende chauffeur kunnen aanspreken, daarom wil ik je verzoeken om jouw 14-cijferige pakketnummer naar ons toe te sturen met de klacht.

Je kan ons deze informatie sturen via een van onze eigen kanalen. Dit kan met een privébericht via onze twitter of facebook pagina of met een contactformulier op onze website.
Zodra wij de informatie hebben ontvangen, helpen wij jou zo goed mogelijk verder.

Met vriendelijke groet,
Customer Service DPD

Heeft op 29 juni 2019 om 19:10 geantwoord

Beste DPD, zojuist heb ik jullie contactformulier ingevuld. Nu verwacht ik ook een snelle reactie. Bedankt alvast.

Reactie van de melder van de klacht paulien1980

1 jaar geleden - De reactie van DPD is dat zij het doorsturen naar de juiste afdeling. Totaal geen excuses aangeboden. De kous is voor hen hierbij af. Ze lossen helemaal niks op.

Alle klachten die gemeld zijn door paulien1980